Tallers i Fires: VI Festa de la Ciència de la UB

Correu de contacte
divulgacio@icc.ub.edu
Cosmologia1
DEGUT A LA SITUACIÓ ACTUAL AMB L'EXPANSIÓ DE LA MALALTIA COVID-19, LA UNIVERSITAT DE BARCELONA HA DECIDIT APLAÇAR LA FESTA DE LA CIÈNCIA 2020 FINS ALS MESOS D'OCTUBRE / NOVEMBRE. PODREU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ ACTUALITZADA AQUÍ, A MESURA QUE ES CONFIRMI.

La VI Festa de la Ciència de la UB se celebrarà en dos dies, un orientat a centres escolars i l'altre obert al públic general. Podreu descobrir la ciència que ens envolta, treballar la creativitat i aprendre a adoptar una actitud reflexiva i científica davant de qualsevol situació. Tot això gràcies als tallers i les activitats experimentals que hauran preparat els investigadors de la UB en una jornada en què es farà accessible a tots els públics, d’una manera lúdica i innovadora, la recerca que es duu a terme a la Universitat de Barcelona.

Si sou un centre educatiu, us heu d'inscriure aquí

Si sou famílies, no cal inscripció prèvia!

Als investigadors de l'ICCUB els trobareu a tres tallers diferents:

Quarks al Saló de l'Ensenyament 2020

DEGUT A LA SITUACIÓ ACTUAL AMB L'EXPANSIÓ DE LA MALALTIA COVID-19, FIRA DE BARCELONA HA DECIDIT LA CANCEL·LACIÓ DEL SALÓ

Espai Ciència al Saló de l'Ensenyament
Tallers i Fires
Futurs estudiants universitaris

Imatges

Quarks: les peces

Peces del projecte Quarks: els maons de la matèria que introdueixen als alumnes en el món d'aquestes partícules subatòmiques.