Articles: La universitat remota i presencial

Agenda Pública
Tipus
Raul Jimenez, ICREA-ICCUB

El cosmòleg Raúl Jiménez escriu, juntament amb l'investigador del CSIC Luis Moreno, sobre com serà la universitat a l'anomenada "nova normalitat". Tornarem a l'educació presencial? O veurem reforçada una nova normalitat virtual?

El Raúl Jiménez és professor ICREA i físic teòric a l'ICCUB, interessat en una sèrie de problemes sobre la cosmologia i l'astrofísica. La seva recerca abasta des de la física de l'univers primitiu fins a la física de les estrelles, pretenent connectar idees en física teòrica amb fenòmens observables i, al seu torn, explicar noves observacions. L'objectiu principal de la seva recerca és poder comprendre les lleis fonamentals de la natura utilitzant observacions cosmològiques i astronòmiques.

"Supremacía cuántica" del futuro

Agenda Pública, El País
Raúl Jiménez Tellado, professor ICREA a l'Institut de Ciències del Cosmos i Luis Moreno Fernández, professor d'investigació a l'Instituto de Políticas y Bienes Públicos (CSIC) comenten en aquest article de "Agenda Pública" de "El País" la notícia sobre l'assoliment de la supremacia quàntica per part de google i n'analitzen les possibles implicacions.
Notícies Externes

Pandèmies endèmiques i llars globals

L'investigador i professor ICREA Raúl Jiménez analitza què passarà després de la pandèmia del Covid-19.

Picaresca i ingrés mínim

Article d'opinió escrit conjuntament entre Luis Moreno, professor del CSIC i Raúl Jiménez, investigador a l'ICCUB i professor ICREA.
Raul Jimenez, ICREA-ICCUB

Coronavirus: robotitza tot el que puguis

Article d'opinió, escrit conjuntament entre Luis Moreno, professor del CSIC i Raúl Jiménez, investigador a l'ICCUB i professor ICREA.