Notícies Externes

Quim Llorens al Podcast "Not Only Pipetting"

Quim Llorens (ICCUB) al podcast "Not Only Pipetting"
Not Only Pipetting Podcast

No us perdeu el primer episodi del podcast Not Only Pipetting: Un podcast científic no només sobre ciència, on entrevisten persones d'una gran varietat d'orígens i disciplines per a que flueixi la discussió sobre la seva vida com a científic.

En aquest episodi, descobrireu al Quim Llorens, investigador predoctoral a l'Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB) i intrèpid excursionista/aventurer, mentre ens porta pel peculiar món dels forats negres en universos inventats.

Podreu escoltar parlar sobre Física quàntica, experiments amb llapis i paper, sessions de pissarra i, el que és més important, quin tipus de camí de vida et pot portar a aquest camp. No menys important, hi ha uns grans consells generals per a qualsevol persona que pensi en una carrera científica.

Escolteu l'episodi aquí: