Taller de Física de Partícules

TFP 2019
@FisicaUB

Estructura del taller:

• Xerrades sobre la física de partícules, impartides per investigadors del nostre grup al CERN.
  • Estudi de dades reals produïdes a l’LHC per part dels estudiants assistents. Els resultats es combinen amb els obtinguts per altres grups d'arreu del món a través de videoconferència.
  • Breu presentació dels ensenyaments de la Facultat de Física, i visita als seus laboratoris.

Lloc: Facultat de Física de la Universitat de Barcelona

Idioma: CA/ES/EN

Context: Programa internacional "Hands on Particle Physics"

Organitza: Institut de Ciències del Cosmos