Dani Marín al programa La Caravana de Ràdio Estel

Daniel Marín (ICCUB) al programa La Caravana de Ràdio Estel
Ràdio Estel
Gravitació

L'investigador predoctoral de l'Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona Dani Marín, va acompanyar al programa La Caravana de Ràdio Estel el passat dmecres 7 de desembre per a parlar del descobriment del forat negre més proper a la Terra, a 1.600 anys llum a la constel·lació d'Ofiüc o Serpentari.

Podeu escoltar la seva participació aquí:

Grup d'alumnes observant les traces de radiació beta detectades amb el detector Timepix a la Facultat de Física
Experiments de Física 2023

L'activitat Experiments de Física proposa un itinerari al llarg de diversos àmbits de la Física realitzat a través de diversos experiments presentats per professors-monitors de la Facultat.

Varis
Tallers i Fires