Conferències: Fronteres de la ciència: l’univers ocult i els exoplanetes

Ignasi Ribas, IEEC
Lluís Reales
Correu de contacte
info@fundaciorecerca.cat

Conversa científica en el marc de la inauguració de la 24a Setmana de la Ciència al Parlament de Catalunya. La conversa serà entre Licia Verde, professora d’investigació ICREA a l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB) i Premi Nacional de Recerca 2018; i Ignasi Ribas, director de l’Institut d'Estudis Espacials de Catalunya (IEEC) i investigador de l’Institut de Ciències de l’Espai (ICE-CSIC). Lluís Reales, periodista científic i professor associat de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), moderarà l’acte.

La 24a Setmana de la Ciència a Catalunya (SC’19)

Organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), amb el suport del Departament d’Empresa i Coneixement (Secretaria d’Universitats i Recerca) i la col·laboració de “la Caixa”, Amgen i la Fundació Banc Sabadell, se celebrarà del 8 al 17 de novembre.

Acte inaugural

L’SC’19 s’inaugurarà al Parlament de Catalunya divendres 8 de novembre, a les 10.00 hores, amb les intervencions del M. H. Sr. Roger Torrent, president del Parlament de Catalunya; el Sr. Joan Gómez Pallarès, director general de Recerca del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya; i el Sr. Jordi Portabella, director general de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi).

Si hi voleu assistir, heu d’emplenar el formulari d’inscripció a l’enllaç següent INSCRIPCIONS.

Notícia al web de la FCRi

Quina és l'essència de la probabilitat?

El canal de YouTube Closer To Truth ha xerrat amb la nostra cosmòloga Licia Verde sobre l'essència de la probabilitat
    Entrevista/Debat

Entrevista amb Licia Verde

Entrevista Licia Verde, professora d’investigació ICREA a l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB). Premi Nacional de Recerca 2018.

Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació, FCRI