Àudios: Secció J.I. Latorre amb L. Verde: Viatjar al passat?

Tipus
Entrevista/Debat
Entrevista a
José Ignacio Latorre, ICCUB

Licia Verde, investigadora ICREA a l'ICCUB,  ha estat convidada a la secció de física de José Ignacio Latorre, Secció, del programa "Aquí, amb Josep Cuní" de La SER Catalunya.

Quantum Computer

L’investigador de l’ICCUB Sofyan Iblisdir a Sopa de Partículas amb la xerrada “Computació quàntica: una breu introducció”

L’investigador Sofyan Iblisdir del grup de tecnologies quàntiques de l’Institut de Ciències del Cosmos oferirà la xerrada «Computación cuántica: una breve introducción» el proper dimecres 10 de novembre al grup d’aficionats de la física quàntica Sopa de Partículas.
Sofyan Iblisdir, ICCUB
Conferències

Quina és l'essència de la probabilitat?

El canal de YouTube Closer To Truth ha xerrat amb la nostra cosmòloga Licia Verde sobre l'essència de la probabilitat
Entrevista/Debat

Entrevista amb Licia Verde

Entrevista Licia Verde, professora d’investigació ICREA a l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB). Premi Nacional de Recerca 2018.

Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació, FCRI