Exposicions: Investigadores en física nuclear

Exposició a l'INS Euclides

FORMAT EXPOSICIÓ

Nº plafons: 16 plafons

Mida: 42,0 * 59,4 cm (A2)

Format: Pòsters muntats sobre cartó ploma

MUNTATGE:

Els plafons van penjats

Ancoratges al darrera de cada plafó (dreta-esquerra)

TRANSPORT:

Desada en caixa de plàstic  (75 cm x 60 cm x 18 cm). Cap en el portaequipatges d'un turisme.

LLOC DE RECOLLIDA:

Secretaria de la Facultat de Física
Facultat de Física, planta 1
C/Martí i Franquès, 1

CONTACTE:

divulgacio@icc.ub.edu

Exposició dedicada a diferents investigadores que han contribuït molt significativament al camp de la Física Nuclear, des de l’inici.

Amb aquesta mostra es vol difondre les seves coratjoses experiències vitals i despertar la curiositat envers les seves aportacions científiques i humanes.

L'exposició ha estat elaborada per la Comissió d'Igualtat de la Facultat de Física de la Universitat de Barcelona i gestiona la seva itinerància l'Institut de Ciències del Cosmos (ICCUB).

Consta de 16 panells disponibles per a la seva itinerància arreu de Catalunya i també en format digital per a que qualsevol centre cultural els pugui utilitzar i imprimir.

Complementen l'exposició dos calendaris descarregables editats amb el contingut d'aquests plafons (2011, 2013)

Versions impreses

Versions Digitals