Llibres i Manuals

Cómo explicar física cuántica con un gato zombi

Tipus
Divulgació científica
Big Van, científicos sobre ruedas
Xavier Luri, ICCUB [IEEC-UB]
ISBN/ISSN
9788420485584

Llibre de divulgació de mecànica quàntica.

"Si ets dels que pensa que saber que el temps i l'espai són en realitat el mateix no serveix per a res, o que l'únic que li pot dir un protó a un electró és que deixi de ser tan negatiu ..., has donat amb la lectura que necessitaves!"

"Big Van, científicos sobre ruedas"

són 20 científics, gairebé tots doctors i investigadors en actiu de diferents àrees del coneixement: matemàtiques, química, física quàntica, biologia, neurociència, telecomunicacions, genètica ... que es dediquen a la divulgació dels últims avenços en ciència de la forma més divertida possible. Monòlegs, tallers, cursos, activitats per a nens, monogràfics, vídeos, i molt més!

L'investigador de l'Institut de Ciències del Cosmos, Xavier Luri, forma part de l'equip de Big Van

Cent anys de la visita d'Einstein en l'Escola Baixeras

L'investigador Xavier Luri oferirà la xerrada "Cent anys de la visita d'Einstein" a l'alumnat de primària de l'Escola Baixeras en commemoració del centenari de la visita d'Albert Einstein a Barcelo

Xavier Luri, ICCUB [IEEC-UB]
Escola Baixeras
Xerrades a escoles
Primària

Àudios
Secció J.I. Latorre amb D. Mateos: El quark-gluon plasma.

L'investigador David Mateos ha estat convidat a la secció de física de José Ignacio Latorre, Secció, del programa "Aquí, amb Josep Cuní" de La SER Catalunya.

Varis
SER Catalunya
Àudios
Secció J.I. Latorre amb B. Julià "El fred absolut"