Escolteu al Toni Bertólez al podcast “Explica’m, Tresor”

Toni Bertólez, investigador predoctoral a l'ICCUB i divulgador científic (@delbuitaltot)
Audiovisuals UB

L’investigador predoctoral de l’ICCUB i divulgador científic Toni Bertólez participa com a convidat al podcast “Explica’m, Tresor”.

Descripció de l’episodi 07 «Divulgant Ciència» amb en Toni Bertólez de "Del Buit al Tot"

Òrbites, forces, camps, partícules: El mon de la Ciència en general i de la física en particular és un Univers ric ple d'històries que val la pena ser contades. Per això, és molt important que hi hagi persones que treballin per donar-ho a conèixer. El Toni Bertólez és una d'aquestes persones.

Podeu escoltar el podcast aquí:

Toni Bertólez, ICCUB
Els Lego de la matèria. Més enllà dels protons, neutrons i electrons
De què està fet tot el que coneixem? Més enllà dels àtoms, protons, neutrons i electrons, la matèria pot ser moltes altres coses. L'objectiu de la física de partícules és entendre quines són les peces de la natura més fonamentals i com es relacionen entre elles per formar el món que coneixem.

Toni Bertólez a La Primera Pedra de RAC1

Com tots i totes sabem, Isaac Newton va ser el descobridor de la gravetat tal i com la coneixem avui en dia. Però, què vol dir exactament “descobrir la gravetat”?

Divulgació científica