Simulacions de Física al Saló de l'Ensenyament 2024

Espai Ciència al Saló de l'Ensenyament
divulgacio@icc.ub.edu
Estudiants de batxillerat

El divendres 15 de març podreu trobar als investigadors de l'ICCUB Abel Rojo i Francesc Sabater oferint el "Taller de Simulacions de Física" als assistents del Saló de l'Ensenyament 2024

El taller formarà part dels estands de l'Espai Ciència, coordinat per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRI)

Aquest taller consisteix en diferents jocs o simulacions d'ordinador que permeten als participants aprofundir en conceptes de la física quàntica i la física estadística, com per exemple, l'efecte túnel, el concepte termodinàmic de temperatura, l'entropia, el principi d'incertesa de Heisenberg...

No us ho perdeu!

Quarks al Saló de l'Ensenyament 2020

DEGUT A LA SITUACIÓ ACTUAL AMB L'EXPANSIÓ DE LA MALALTIA COVID-19, FIRA DE BARCELONA HA DECIDIT LA CANCEL·LACIÓ DEL SALÓ

Espai Ciència al Saló de l'Ensenyament
Futurs estudiants universitaris
Simulacions de Mecànica Quàntica

Les tecnologies quàntiques seran en un futur proper de gran importància tant en computació com en tècniques de criptografia i maneig d'informació.

Majors de 16 anys
Workshop on Particle Physics at Saló de l'Ensenyament 2018
El taller de Física de Partícules al saló de l'ensenyament 2018
Els dies 15, 17 i 18 de març  es celebrarà a l'Espai Ciència del Saló de l'Ensenyament una edició especial del taller de Física de Partícules. Aquesta edició és una bona oportunitat per a aquells alumnes que no han pogut assistir a la Masterclass Física de Partícules de la Facultat de Física.