Tallers i Fires: VI Festa de la Ciència de la UB - VIRTUAL

Organitza
Correu de contacte
divulgacio@icc.ub.edu

Enguany, la UB Divulga ha decidit realitzar els tallers de la Festa de la Ciència de manera virtual. Aquest proper divendres 8 de maig, podreu seguir-los a través de les xarxes. Us anirem informant!

La VI Festa de la Ciència de la UB se celebrarà en dos dies, un orientat a centres escolars i l'altre obert al públic general. Podreu descobrir la ciència que ens envolta, treballar la creativitat i aprendre a adoptar una actitud reflexiva i científica davant de qualsevol situació. Tot això gràcies als tallers i les activitats experimentals que hauran preparat els investigadors de la UB en una jornada en què es farà accessible a tots els públics, d’una manera lúdica i innovadora, la recerca que es duu a terme a la Universitat de Barcelona.

Als investigadors de l'ICCUB els trobareu a tres tallers diferents:

festacienciaUB

Edició Virtual de la VI Festa de la Ciència de la UB

L’edició d’enguany de la Festa de la Ciència de la Universitat de Barcelona, que organitza la Unitat de Cultura Científica i innovació “La UB Divulga”, es celebra de manera virtual.

Quarks al Saló de l'Ensenyament 2020

DEGUT A LA SITUACIÓ ACTUAL AMB L'EXPANSIÓ DE LA MALALTIA COVID-19, FIRA DE BARCELONA HA DECIDIT LA CANCEL·LACIÓ DEL SALÓ

Espai Ciència al Saló de l'Ensenyament
    Tallers i Fires
    Futurs estudiants universitaris

Imatges

Quarks: les peces

Peces del projecte Quarks: els maons de la matèria que introdueixen als alumnes en el món d'aquestes partícules subatòmiques.