Diapositives: La física de partícules_ LL. Garrido

Taller física de Partícules 2018, xerrada de LL. Garrido

Antimatèria

Aquesta xerrada es du a terme en el context del projecte ADMIRA (Activitats amb Detectors Medipix per Investig

Lluís Garrido, ICCUB

Físics de partícules per un dia

Els passats 8 i 22 de març es van realitzar les edicions d'aquest any del Taller de Física de Partícules organitzades per l'Institut de Ciències del Cosmos  de la Universitat de Barcelona, on van assistir 186 estudiants de tot Catalunya. Els participants van abandonar els seus centres per un dia per submergir-se en el fascinant camp de la física de partícules.

El Taller de Física de Partícules de l'ICCUB participa a la Biennal de la Ciència

El Taller de Física de Partícules participa aquest any en la 1a Biennal Ciutat i Ciència que es realitzarà a Barcelona del 7 a l’11 de febrer. La Biennal organitza durant cinc dies 70 activitats de divulgació gratuïtes repartides en els 10 districtes de la ciutat i té com objectiu facilitar la difusió del coneixement científic que es genera a Barcelona i estrènyer el seu vincle amb la ciutadania.

Diapositives

La física de partícules

​ Presentació a càrrec del Professor Lluís Garrido, membre de l'Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona en el Taller de Física de Partícules de l'edició 2020. ​
Lluís Garrido, ICCUB