Altres: Acte lliurament Premis Nacionals de Recerca 2018

Licia Verde, ICREA-ICCUB

El proper dimarts 3 de desembre, a les 18 hores, tindrà lloc l'acte de lliurament dels Premis Nacionals de Recerca 2018 al Teatre Nacional de Catalunya. Aquests guardons reconeixen i reflecteixen les diverses facetes tant de l’activitat investigadora com de les iniciatives de comunicació i divulgació científica, de mecenatge científic i de cooperació pública i privada en projectes d’R+I a Catalunya.

Els guardonats són:

Premi Nacional de Recerca: Dra. Licia Verde, professora d’investigació ICREA a l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB)

• Premi Nacional de Recerca al Talent Jove: Marc Güell, investigador principal del Grup de Recerca en Biologia Sintètica Translacional del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra (UPF)

• Premi Nacional de Mecenatge Científic: Fundació Pasqual Maragall per a la Recerca sobre l’Alzheimer

• Premi Nacional al Partenariat Publicoprivat en R+I: Repsol-BSC Research Center (RBRC)

• Premi Nacional de Comunicació Científica: Programa NanoEduca (ICN2-UB-UAB-CESIRE)

*Per accedir a l'acte cal invitació.

Matèria fosca. Taula rodona a la Facultat de Física

Taula rodona en motiu de la celebració del ´Dark Matter´ Day on es presentaran breument diferents aspectes de la recerca en aquest tema al nostre Institut per donar pas a un ampli torn de preguntes

Conferències

Quina és l'essència de la probabilitat?

El canal de YouTube Closer To Truth ha xerrat amb la nostra cosmòloga Licia Verde sobre l'essència de la probabilitat
Entrevista/Debat

Entrevista amb Licia Verde

Entrevista Licia Verde, professora d’investigació ICREA a l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB). Premi Nacional de Recerca 2018.

Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació, FCRI