Notícies ICCUB: Licia Verde rep el premi Lodewikj Woltjer Lecture a EWASS

La cosmóloga i astrofísica teòrica Licia Verde  va rebre ahir el premi Lodewijk Woltjer Lecture. Atorgat per l'European Astronomical Society (EAS), el guardó va ser lliurat en el marc de l'European Week of Astronomy and Space Science (EWASS), que té lloc a Lió del 24 al 28 de juny.

Licia Verde és investigadora ICREA a l'Institut de Ciències del Cosmos de la UB (ICCUB) i l'organització ha destacat el seu treball en cosmologia, especialment en l'estudi del fons còsmic de microones i de l'estructura de l'Univers a gran escala.

Entrevista amb Licia Verde

Entrevista Licia Verde, professora d’investigació ICREA a l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB). Premi Nacional de Recerca 2018.

Licia Verde, ICREA-ICCUB
Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació, FCRI
Àudios

Secció J.I. Latorre amb L. Verde: Viatjar al passat?

Licia Verde, investigadora ICREA a l'ICCUB,  ha estat convidada a la secció de física de José Ignacio Latorre, Secció, del programa "Aquí, amb Josep Cuní" de La SER Catalunya.

Entrevista/Debat
SER Catalunya